Co pasuje do koralowej sukienki?

Sukienki w kolorze koralowym od kilku sezonów cieszą się niesłabnącą popularnością. Z pewnością ogromny wpływ ma na to fakt, że w tym odcieniu niemal każda kobieta wygląda idealnie – pasuje bowiem i do blondynek, i do brunetek, i do rudych, a także do pań o niezwykle jasnej, jak i wręcz śniadej karnacji. Aby jednak prezentować się perfekcyjnie w kreacji w kolorze kolarowym, musimy pamiętać o odpowiednich dodatkach. Odpowiednich, czyli jakich? Już spieszymy z odpowiedzią.

  1. Biżuteria Idealnie dopasowana biżuteria powinna być zwieńczeniem każdej stylizacji. Do kreacji w kolorze koralowym najlepiej postawić na perły. Naszyjnik, czy bransoletka? Wybór należy do nas. Jedno jest pewne – skromny wisiorek z cyrkonią czy innym kamieniem, zginąłby w zestawieniu z sukienkami koralowymi. Odcień też można również połączyć ze złotem. Jeśli kreacja jest prosta i nie ma żadnych ozdobników, najbardziej pasować będzie zwłaszcza biżuteria masywna, doskonale widoczna i przyciągają wzrok.
  2. Torebka Do kolarowej sukienki najlepiej dobrać torebkę w odcieniu écru, miętowym lub złotym. To właśnie te kolory idealnie podkreślą naszą stylizację.
  3. Buty Najlepszym wyborem będą czarne, beżowe, złote lub koralowe szpilki.
  4. Żakiet
  5. Na codzienne wyjście Jeśli koralową sukienkę zamierzamy założyć do pracy, czy wieczorne spotkanie z przyjaciółmi, możemy postawić na dodatki w kolorze brązowym. Takie zestawienie doskonale nadaje się na co dzień na mniej oficjalne wyjścia.
  6. Delikatny makijaż Odcienie koralowe są dość intensywne, dlatego decydując się na makijaż, powinnyśmy postawić na jak najbardziej delikatny i stonowany. Polecamy naturalne odcienie, podkreślające urodę, bez ciężkich akcentów.
  7. Do koralowej sukienki będą także idealnie pasować beżowe rajstopy lub pończochy z kolekcji Denier.pl.

[metaslider id=”921″]

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.