Dobrze skrojony, świetnie prezentujący się kombinezon możemy śmiało nazwać najlepszym przyjacielem każdej nowoczesnej kobiety. Taki właśnie jest model Pamela od marki Yvette. Wygoda, wszechstronność oraz oryginalność – wszystkie te cechy wyróżniają produkt oraz sprawiają, że aż chce się go nosić! Wart uwagi jest również ze względu na znakomity skład – został wykonany z wysokogatunkowej bawełny z dodatkiem elastanu.
Dodatkowo, dzięki obecności paska, strój ten świetnie podkreśla talię, nadając ciału idealne proporcje, a przy tym nie krępując ruchów.
„Kombinezon Pamela jest doskonałym zamiennikiem tradycyjnej sukienki czy eleganckiego kostiumu. Pokochają go również miłośniczki bardziej luźnego, miejskiego stylu – pionowe lampasy na rękawach nadają mu sportowego charakteru. W ofercie marki Yvette mamy wiele nowości, jednak ten model jest obecnie najbardziej rozchwytywany” – powiedziała Aneta Yvette, właścicielka marki.
Nie ważne czy założysz go na niezobowiązujące spotkanie z przyjaciółmi, czy pobiegniesz w nim do pracy – możesz być pewna, że sprawdzi się przy okazji profesjonalnych, oraz mniej zobowiązujących sytuacji.
O marce:
Marka Yvette powstała w 2018 roku z myślą o tworzeniu ubrań dla kobiet pewnych siebie, które nie mają obaw przed podkreślaniem własnej kobiecości. W ofercie sklepu znajdują się między innymi kombinezony, bluzki oraz komplety dresowe, a wszystko uszyte jest z najlepszej jakości materiałów od polskich producentów. Ubrania dopełnione są subtelnymi, oryginalnymi dodatkami wykonanymi z olbrzymią dbałością o szczegóły. Marka ubiera kobiety ambitne i świadome własnej wartości, które chcą dobrze wyglądać niezależnie od okoliczności. Każda kolekcja Yvette jest ukłonem w stronę kobiecego piękna, które może mieć wiele twarzy – stąd w sklepie znajdują się zarówno koktajlowe kreacje, jak i bardziej casualowe propozycje.
Więcej informacji o marce można znaleźć na https://yvette.store/, a także na Instagramie https://www.instagram.com/yvette.store/ oraz stronie FB sklepu https://www.facebook.com/YvetteStore.
Artykuł Partnera: Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations
Views: 16