Na jakie ubrania zwracają uwagę mężczyźni

Zdarzyło ci się przyłapać swojego faceta na tym, że ogląda się za innymi kobietami? I mimo że pani, która was minęła wcale nie była zbyt urodziwa to on i tak zwrócił na nią uwagę? Teraz zastanów się, czy rzeczywiście zwrócił uwagę na nią, czy może… na to w jaki sposób była ubrana? Tak, tak – mężczyźni są wzrokowcami i zwracający uwagę na nawet najdrobniejsze detale. Podpowiadamy, w jakie ubrania najlepiej zainwestować, aby i za Tobą się oglądali faceci.

Przede wszystkim sukienki – faceci wprost szaleją na ich punkcie. I nie chodzi nam tu wcale o modele, które ledwo zakrywają pupę. Mężczyźni wbrew pozorom nie lubią, gdy kobieta od razu pokazuje się w pełnej krasie – wolą, aby zachowała nutkę tajemniczości. Z powodzeniem możesz więc postawić nawet na kreacje do ziemi. Męski wzrok przyciągniesz również, gdy ubierzesz czerwoną kreację.

Poza tym mężczyźni uwielbiają kobiece kształty. A skoro uwielbiają to powinnaś je podkreślać. W jaki sposób? Chociażby za sprawą obcisłych, uwydatniających nogi i pupę rurek. Jeśli założysz do tego buty na wysokim obcasie, które wydłużą nogi, żaden facet nie przejdzie wobec ciebie obojętnie. Strzałem w dziesiątkę będą również koronki w każdym wydaniu. Sukienka, czy bluzka?

To nie ma znaczenia. Do twojej szafy powinny trafić też spódniczki mini oraz różnego rodzaju szorty. Oczywiście, jeśli będziesz komponować stylizacje z tymi ubraniami w rolach głównych, musisz uważać, aby nie przesadzić i nie wyglądać zbyt wyzywająco. Najlepszym rozwiązaniem będzie więc założenie klasycznych koszul, czy topu i eleganckiej marynarki bądź też ramoneski.

[metaslider id=”921″]

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.