Jak przygotować wegańskie smoothie?

W letnie dni nie ma nic bardziej orzeźwiającego niż smoothie, przygotowane ze zdrowych warzyw, bądź owoców. Odżywczy kielich tego napoju doda nam energii i poprawi samopoczucie. Dziś proponujemy Wam kilka przepisów na smoothie w wersji wegańskiej z nutką czekolady. Nadają się doskonale na przekąskę po wysiłku fizycznym, a także zaspokoją chęć na coś słodkiego.

Smoothie kakaowe

Składniki:

  • mleko roślinne, kokosowe, bądź migdałowe,
  • szklanka szpinaku,
  • szklanka mrożonych owoców jagodowych,
  • łyżka oleju kokosowego,
  • łyżka masła migdałowego,
  • łyżka kakao,
  • łyżka naturalnego słodzika,
  • łyżeczka spiruliny,
  • 3-6 kostek lodu.

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i dokładnie miksujemy. Gotowe!

Smoothie bananowo-czekoladowe

Składniki:

  • ¾ szklanki mleka migdałowego,
  • ¼ szklanki naturalnego masła orzechowego,
  • 3 średnie banany, pokrojone w kawałki i zamrożone,
  • dwie łyżki niesłodzonego kakao,
  • dwie łyżki roztopionego olejku kokosowego,
  • dwie łyżki czystego syropu klonowego.

Banany miksujemy z mlekiem. Dodajemy masło orzechowe. Pozostałe składniki mieszamy trzepaczką aż do uzyskania konsystencji roztopionej czekolady. Miksujemy wszystko do gładkości. Gotowe!

Smoothie miętowo-czekoladowe

Składniki:

  • 1 worek herbaty z mięty pieprzowej,
  • 1/2 szklanki wrzącej wody
  • 1/2 szklanki mleka ryżowego,
  • 2 szklanki szpinaku,
  • 1 średni zamrożony banan,
  • 2 łyżki serca konopi,
  • 6 kostek lodu,
  • 3 łyżka czekolady gorzkiej.

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i dokładnie miksujemy. Gotowe!

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

badanie cx

Badania nad Post Purchase Experience w polskim e-commerce – nowy trend, który zmieni oblicze branży

To oczywiste, że w dzisiejszych czasach większość zakupów dokonywana jest przez internet. Koszyki zakupowe zawierają niemal wszystko: od kosmetyków, elektronikę, ubrania, po artykuły chemiczne, a nawet spożywcze. Jest to łatwy i szybki sposób na zaspokojenie potrzeb konsumenckich. Szczególnie czas pandemii mocno ten trend przyśpieszył, a e-sklepy mocno podchwyciły modę na zakupy online. Jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy.