Czy da się wymyślić fartuch lekarski na nowo? O tym, dlaczego nawet w branży medycznej trzeba iść za trendami.

Wszechobecny postęp dotyczy wszystkich dziedzin. Samochody zamieniamy na elektryczne, smartphony dawno wyparły już zwykłe telefony, a rozwiązania smart w zarządzaniu domem są już dostępne właściwie dla każdego. Jak w tym całym postępie odnajduje się moda dla branży medycznej? Otóż podąża dokładnie tą samą drogą. Drogą postępu.

 

W branży medycznej przez wiele lat stroje były bardzo podobne: klasyczne, białe albo zielone. Uszyte z dostępnych na rynku materiałów średniej jakości. Na przestrzeni ostatnich lat wiele w tej kwestii na szczęście się zmieniło. Dostępność dobrych jakościowo materiałów jest duża, a i projektów nie brakuje.  Jako pierwsza na pomysł odczarowania mody w branży medycznej wpadła założycielka marki MEDORA – Ewa Wiertelak. Pokusiła się o wprowadzenie nuty ekstrawagancji oraz ekskluzywności, co cieszy nie tylko personel noszący ubrania Jej marki, ale też oczy pacjentów.

 

Schludny ale i ciekawy wygląd personelu medycznego pozytywnie wpływa na samopoczucie pacjenta. Jest to ważne zarówno w przypadku małych pacjentów, pacjentów szpitalnych czy też tych, którzy wizytę u stomatologa zawsze odwlekali w nieskończoność. Branża medyczna podąża za trendami, oprócz nowych rozwiązań dotyczących wyglądu uniformu medycznego coraz częściej zwraca się uwagę na jakość wykorzystywanych materiałów. Marka MEDORA od wielu lat z powodzeniem łączy te dwa ważne aspekty. Ubrania zaprojektowane przez MEDORĘ zawsze bardzo dokładnie omawia się z Klientem. Dobierane są najlepsze jakościowo materiały – trwałe, odporne za działania czynników chemicznych, przewiewne i zapewniające komfort pracy. MEDORA wykorzystuje najlepsze i najnowsze rozwiązania w doborze tekstyliów. Na rynku dostępnych jest coraz więcej ciekawych materiałów, które idealnie sprawdzą się w pracy medyka. Pani Ewa Wiertelak dużą wagę przywiązuje do każdego projektu, zwraca uwagę na detale i dopracowuje pomysł w najdrobniejszym szczególe. Idąc za trendami tworzy wspaniałe kolekcje z najlepszymi projektantkami, nie boi się ekstrawagancji i kolorów, za co jest doceniana i niezmiennie jest trendsetterką w tej dziedzinie. Jej kolekcje są nowoczesne, kroje niestandardowe – w ofercie MEDORY znajdziemy sukienki medyczne, fartuchy, marynarki, bluzy oraz obuwie. Wszystkie uszyte z najlepszych dostępnych materiałów.

 

 

Użycie wysokogatunkowych materiałów oraz ich odpowiednie łączenie to w naszej firmie priorytet. W zależności od specyfiki pracy możemy polecić mieszanki różnych włókien, tak aby zakupiony uniform mógł służyć klientowi przez długie lata, przy zachowaniu idealnej kondycji ubrania. W razie wszelkich pytań w kwestii doboru materiałów, nasza infolinia jest do dyspozycji każdego, kto jest zainteresowany naszymi uniformami.” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, właścicielka marki MEDORA.

 

O marce:

Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/

oraz   https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

badanie cx

Badania nad Post Purchase Experience w polskim e-commerce – nowy trend, który zmieni oblicze branży

To oczywiste, że w dzisiejszych czasach większość zakupów dokonywana jest przez internet. Koszyki zakupowe zawierają niemal wszystko: od kosmetyków, elektronikę, ubrania, po artykuły chemiczne, a nawet spożywcze. Jest to łatwy i szybki sposób na zaspokojenie potrzeb konsumenckich. Szczególnie czas pandemii mocno ten trend przyśpieszył, a e-sklepy mocno podchwyciły modę na zakupy online. Jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy.