Marka FaceBoom z nowymi chusteczkami do demakijażu 

Chusteczki do demakijażu to znakomity sposób na szybkie i łatwe usunięcie makijażu oraz oczyszczenie skóry z zanieczyszczeń – zwłaszcza podczas wyjazdów. Nie należy jednak ich wybierać na chybił-trafił, esencja, którą są nasączone, ma bardzo duże znaczenie dla kondycji naszej skóry! Skład najnowszych chusteczek do demakijażu z oferty FaceBoom na pewno nas nie zawiedzie! Sprawdź dlaczego warto je zabrać ze sobą na wakacje.

 

W przypadku chusteczek do demakijażu kluczowa jest jakość tkaniny oraz pielęgnacyjnych składników. Oba warianty chusteczek FaceBoom wykonane są z biodegradowalnej włókniny, przyjaznej środowisku, a jednocześnie delikatnej dla skóry. Wegańskie formuły bazują na bioaktywnej wodzie termalnej i zawierają aż 99% składników pochodzenia naturalnego. Dodatkowo zostały wzbogacone o starannie dobrane składniki aktywne, które wpływają na poprawę kondycji skóry. Chusteczki z łatwością usuwają makijaż oraz oczyszczają skórę z zanieczyszczeń, dając uczucie odświeżenia oraz ukojenia.

 

Nawilżająco-oczyszczające chusteczki, w różowej wersji kolorystycznej, dzięki formule zawierającej trehalozę, pantenol oraz hydrolat z kwiatów pomarańczy i ekstrakt z kiwi świetnie koją podrażnienia oraz nawilżają skórę.

 

Skład Normalizująco-oczyszczających chusteczek FaceBoom Seboom został stworzony z myślą o skórze tłustej, mieszanej i problematycznej, dlatego znajdziemy w nim bogaty w kwasy organiczne i witaminy ekstrakt z czarnej herbaty, hydrolat z zielonej herbaty oraz posiadający właściwości normalizujące – niacynamid.

 

Oba warianty chusteczek do demakijażu dostępne są na www.bodyboom.pl i w sieci drogerii Rossmann.

 

 

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.