Napoje na poprawę nastroju zimową porą

Za oknem szaro, buro i ponuro? Rozchmurz się! Mamy kilka świetnych przepisów na rozgrzewające napoje, które z pewnością poprawią Ci humor!

Czekolada z piankami

Do jej przygotowania potrzebujesz 150 ml śmietany 30%, 150 ml mleka, 100 g gorzkiej czekolady, 1 łyżeczkę cukru z prawdziwą wanilią oraz pianki marshmallow. Czekoladę rozpuść w podgrzanej śmietance i mleku, dodaj cukier a następnie przelej do kubków. Na górę ułóż pianki oraz opcjonalnie możesz posypać mielonym cynamonem.

Kawa z masłem orzechowym

Potrzebne składniki to ½ szklanki zaparzonej mocnej kawy, 1 szklanka mleka oraz 3 łyżeczki masła orzechowego. Mleko przelej do rondelka i podgrzej razem z masłem orzechowym. Całość przelej do kubka z zaparzoną kawą, dodatkowo możesz posłodzić bądź posypać cynamonem.

Herbaciany grzaniec z przyprawami korzennymi

Potrzebujesz: pomarańczę, cytrynę, mandarynkę, kilka listków mięty, gwiazdki anyżu, dwa plastry imbiru, cynamon, miód oraz wodę. Najpierw sparz owoce, pokrój je na plastry wraz ze skórką. Dodaj pozostałe składniki, zalej gorącą wodą (odczekaj chwilę po ustaniu wrzenia). Pozostaw kwadrans do zaparzenia.

Dyniowa kawa latte

Do przyrządzenia potrzebujesz 5 łyżek puree z dyni, 400 ml tłustego mleka, 100 ml śmietany 30%, 2 łyżki płynnego miodu, 90 ml zaparzonej kawy, 1 łyżkę przyprawy do piernika, opcjonalnie bita śmietana do dekoracji. W rondelku podgrzej mleko, śmietanę, miód oraz dyniowe puree. Dodaj przyprawę korzenną. Mieszaj dokładnie do połączenia wszystkich składników a następnie przelej do wysokich szklanek zostawiając miejsce na kawę. Wierzch udekoruj bitą śmietaną.

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.