Jak komplementować faceta aby sprawić mu przyjemność?

Każdy z nas lubi usłyszeć coś miłego na swój temat. Wbrew opinii to nie tylko kobiety chcą być komplementowane. Podajemy kilka propozycji co powiedzieć, aby sprawić przyjemność mężczyźnie.

Często obawiamy się, że komplement może zostać źle odebrany przez mężczyznę. To niepotrzebne! Faceci potrzebują tego tak samo jak my.

Komplementy należy wypowiadać w odpowiednich okolicznościach, jeśli sytuacja będzie napięta a ty nagle pochwalisz swojego partnera on może odebrać to jako ironię.

Wszyscy wiemy, że atrakcyjność fizyczna jest bardzo ważna dla mężczyzn. Powiedz mu wprost co ci się w nim podoba. Możesz nawiązać do stylu ubierania się, fryzury czy sposobu poruszania się. Nie wstydź się!

Pochwal cechę, którą doceniasz! Jeśli twój facet jest zaradny, szczery, dobrze prowadzi samochód czy cechuje go szarmanckość powiedz mu o tym. Z pewnością będzie mu bardzo miło.

Podoba Ci się jego czułość? Powiedz mu, że uwielbiasz kiedy się tuli lub całuje a w jego ramionach czujesz się bezpieczna i wyjątkowa.

Przedstawiamy gotowe teksty, których możesz użyć kiedy chcesz pochwalić partnera. Jeśli wypowiesz „Jesteś świetny! Wiem, że zawsze mogę liczyć na twoją pomoc” poczuje się dowartościowany i potrzebny. Możesz również skomentować fryzurę/ubiór mówiąc „Świetnie dziś wyglądasz” lub „Znakomita fryzura, bardzo mi się podoba!” Możesz wtedy być pewna, że zawsze będzie o siebie dbał.

Kolejną ważną sprawą w związku jest seksualność. Jeśli wprost pochwalisz jego łóżkowe umiejętności twój facet będzie wniebowzięty. W końcu te relacje są istotne aby związek był udany.

Pamiętaj, że cokolwiek nie powiesz musisz zachować autentyczność. Nieszczerość bardzo łatwo można zdemaskować, a nikt nie chce być oszukiwany.

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.