konferencja online

Wybierz prelekcję na Konferencję GIRLBOSS!

Kobiety są dziś bardziej pewne siebie niż kiedykolwiek wcześniej, jednocześnie, odważnie kierują się w stronę kariery zawodowej i przedsiębiorczości. Wiele z nich to prawdziwe wzorce do naśladowania, dla innych osób, które szukają inspiracji i wsparcia w swojej drodze do sukcesu. Dlatego właśnie tak istotne są wydarzenia takie jak Konferencja Online GIRLBOSS, które nie tylko celebrują osiągnięcia kobiet, ale także stwarzają przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami i budowania relacji biznesowych.

Konferencja GIRLBOSS to coroczne wydarzenie organizowane przez Olę Gościniak, Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, redaktorka naczelna portalu internetowego GIRLBOSSKIE oraz magazynu GIRLBOSS, mentorka biznesów online w Paczce GIRLBOSSEK która dedykowana jest wspieraniu i promowaniu kobiet w biznesie. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła setki osób, które poszukiwały wiedzy, inspiracji i kopa do działania. 

Przygotowania do IV Konferencji Online GIRLBOSS nabierają rozpędu! 

Nagrywane są już pierwsze wywiady i prelekcje. Mamy już część zadeklarowanych prelegentek i prelegentów. Swoją wiedzą na temat Biznesu Online podzielą się z Wami m.in. Ania Skura, Oskar Lipiński czy Marta Krasnodębska!


Chcesz wiedzieć kto jeszcze w trakcie Konferencji opowie o Content Marketingu, Social Mediach i Sprzedaży? Wejdź na stronę konferencji! Kliknij tutaj: http://gboss.pl

Czym jest Konferencja GIRLBOSS?

IV Konferencja Online GIRLBOSS odbędzie się w dniach 11-13 czerwca 2024 r. Jej motywem przewodnim jest Lejek marketingowy. Dni tematyczne to: Poznaj mnie, Polub mnie i Kup ode mnie.

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają, mają dopiero w planach prowadzenie biznesu online, jak i dla tych, którzy działają już od jakiegoś czasu i chcą w swojej działalności rozwinąć skrzydła, wypłynąć na szersze wody.

Konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Część prelegentek i prelegentów została już wybrana. Ale to jeszcze nie wszystkie osoby! W tej edycji otrzymałam około 200 zgłoszeń na wystąpienie w czasie konferencji. Chciałabym, aby osoby zainteresowane konferencją również miały wpływ na to, kto podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dlatego organizuję konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Chcesz, aby konkretna osoba wypowiedziała się na temat Promocji Produktu Online? Koniecznie zagłosuj na nią w konkursie, który trwa od 9-11 kwietnia 2024. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie oraz szczegóły samego konkursu znajdziesz tutaj: http://olag.pl/glosuj

Zasady głosowania

  1. Głosowanie trwa w dniach 9-11 kwietnia 2024 (od 00:00 do 23:59).
  2. W tym okresie można oddać tylko po 1 głosie na 10 różnych osób z 1 urządzenia i adresu IP.
  3. 20 osób z najwyższą listą głosów publiczności przechodzi do głosowania jury, w którym wyłaniamy 6 osób, które wejdą do agendy konferencji GIRLBOSS.
  4. Do dnia 15 kwietnia 2024 ogłosimy listę osób, które wystąpią na IV konferencji GIRLBOSS.
  5. Po zamknięciu głosowania, wszystkie powielone głosy będą sprawdzone i usuwane.

Zagłosuj na osobę, którą darzysz zaufaniem. Zagłosuj na osobę, której wystąpienia przemawiają do Ciebie i motywują do dalszego działania. Zagłosuj na osobę, którą uważasz, że swoją działalnością na to zapracowała. Głosowanie odbywa się tutaj: http://olag.pl/glosuj


Konferencja online GIRLBOSS to nie tylko wyjątkowe wydarzenie, ale także impuls do dalszego rozwoju i działania. Uczestnicy wychodzą z nowymi pomysłami, motywacją do działania oraz wsparciem innych. To właśnie takie wydarzenia są niezbędne w budowaniu społeczności kobiet przedsiębiorczych i wspieraniu ich w osiąganiu sukcesu.

Materiały prasowe

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.