FaceBoom wprowadza pierwszą w historii marki linię kosmetyków do makijażu

Na rynku zadebiutowała stworzona we współpracy z Kingą Sawczuk pierwsza kolekcja kolorowych kosmetyków marki FaceBoom. Premierowa seria FaceBoom make-up obejmuje aż 29 kosmetyków do makijażu twarzy, oczu i ust, a ich gama kolorystyczna jest na tyle szeroka, by każdy znalazł w niej coś dla siebie! Kosmetyki dostępne są na wyłączność w drogeriach Rossmann i na www.bielenda.com.

Marka FaceBoom z imponującym rozmachem wkroczyła w kategorię kosmetyków kolorowych prezentując kolekcję 29 produktów do makijażu, stworzoną wspólnie z Kingą Sawczuk, jedną z największych gwiazd polskiego TikToka.

„Kolorówka już od dawna pojawiała się w naszych rozmowach jako pomysł możliwy do realizacji i idealnie wpisujący się w koncept marki FaceBoom. Światowe trendy były dla nas inspiracją, ale każdy z premierowych produktów dopracowywaliśmy bazując na wiedzy eksperckiej i wskazówkach wykwalifikowanych makijażystów. Istotne były również opinie zaangażowanej w makijażowy projekt Kingi Sawczuk oraz głosy fanów marki – w trakcie procesu tworzenia wszystkie kosmetyki poddawane były testom, w ramach właściwej dla marki grupy docelowej. Efekt to 29 dopracowanych produktów, którymi stworzymy kompletny makijaż zarówno na dzień, jak i na wieczór, czy wyjątkowy look na letni festiwal lub na galę na czerwonym dywanie. To kosmetyki o innowacyjnych formułach, łatwe w aplikacji, długo utrzymujące się na skórze. Cienie do powiek w paletce są doskonale napigmentowane, a glow, jaki dzięki nim można uzyskać zachwyca każdego kto ich wypróbował. Na podium zasługują również produkty do konturowania na mokro, cienie w sztyfcie, których można używać nie tylko na powieki, ale także na kości policzkowe w formie rozświetlacza, czy różu – ich formulacje są naprawdę genialne. Na uwagę zasługują także produkty do konturowania na mokro, rozświetlające fluidy z SPF50 oraz kompatybilne z nimi korektory pod oczy i do twarzy, eyeliner, którym precyzyjnie zrobimy kreskę, bez konieczności nabierania w tym wprawy, czy błyszczyki, które docenimy zarówno za wyjątkową trwałość i efekt ultra połysku 3D, jak i nowoczesny, wygodny aplikator-pacynkę, który jest niestandardowym rozwiązaniem w kanale drogeryjnym. Gama propozycji, zarówno pod kątem formy, jak i odcieni jest na tyle szeroka, by każdy mógł dzięki FaceBoom make-up podkreślić swój indywidualny styl i naturalne piękno.” – mówi Anna Mirek, Marketing Manager.

Na premierową kolekcję kosmetyków FaceBoom make-up składają się:

  • 2 paletki z cieniami do powiek,
  • 3 warianty cieni do powiek w sztyfcie,
  • 2 paletki do konturowania (w chłodnej i ciepłej tonacji),
  • 2 odcienie różu w płynie,
  • bronzer w płynie,
  • 2 odcienie rozświetlacza w płynie,
  • 4 błyszczyki do ust (z efektem ultra połysku 3D),
  • tusz do rzęs (kolor czarny),
  • eyeliner w pisaku (kolor czarny),
  • magiczna baza-eyeliner,
  • żel do stylizacji brwi,
  • 3 odcienie korektorów pod oczy i do twarzy,
  • 3 odcienie rozświetlających fluidów,
  • 2 warianty pudrów do twarzy,
  • puder pod oczy.

Stworzona we współpracy z Kingą Sawczuk kolekcja FaceBoom make-up to kosmetyki dla każdego, bez względu na kolor skóry czy płeć.

„FaceBoom make-up to kolekcja, która zachęca do eksperymentowania i zabawy makijażem, odkrywania własnego „ja” i wyrażania siebie. Znalazło to swoje odzwierciedlenie w kampanii promującej premierową serię pierwszych kosmetyków kolorowych w historii marki. Do udziału w niej zaprosiliśmy Jakuba Walewskiego @walevsky_, @nilufar_nazarova, @ginciaaaa, ale także znane influencerki m.in. Klaudię Owczarek-Karpińską, Gabrielę Orzechowską, Paulinę Twardowską, Oliwię Nincevic, czy Aleksandrę Pawlik. Oczywiście nie mogło w niej także zabraknąć Kingi Sawczuk, ambasadorki FaceBoom make-up.”– mówi Iwona Czopek, Head of Marketing and Communication.

Kosmetyki FaceBoom make-up są dostępne na wyłączność w drogeriach Rossmann i na www.bielenda.com

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.