Spódnice, dzięki którym podkreślisz swoją figurę

Spódnice są jednym z najlepszych elementów kobiecej garderoby, które idealnie podkreślają atuty naszej figury. Oczywiście, o ile postawimy na odpowiedni model. Odpowiedni, czyli taki? Taki, który pasuje do naszej sylwetki. Podpowiadamy na co się zdecydować.

Jesteś wysoka, masz zgrabne nogi, wąską talię i szczupły brzuch? Sięgnij po dopasowaną mini. Koniecznie połącz ją ze szpilkami. Aby jednak nie uzyskać przesadnej wulgarności, do krótkich spódniczek unikaj zbyt wyzywających kolorów oraz bluzek czy topów z głębokim dekoltem.

Jeśli masz szczupłą dolną partię ciała, a nieco większą jego część środkową, powinnaś wybrać modele z wysokim stanem i z falbankami bądź plisami. W takim przypadku pas spódnicy powinien znajdować się w najszczuplejszym miejscu w twojej talii. Panie o tego typu figurach mogą również pochwalić się nogami. W jaki sposób? Za sprawą krótkich, lecz nieco luźniejszych spódniczek, rozszerzanych ku dołowi.

Panie, które natura obdarzyła krągłościami, powinny stawiać na spódnice w kształcie litery A bądź trapezu. Jeśli jednak masz szeroką pupę, takie modele nie są dla ciebie. W takiej sytuacji lepiej wybierz spódnice rozkloszowane, najlepiej delikatnie przed kolano. Jeśli chcesz dodatkowo zamaskować zbędne kilogramy, unikaj ozdób, koronek, czy plisów.

Z kolei dość wysokie kobiety najlepiej wyglądać będą w spódnicach do połowy łydki. Te niższe, jeżeli rzeczywiście koniecznie chcą założyć taki model, powinny dobrać do niego koturny bądź wysokie obcasy.

Jeśli tak naprawdę nie wiesz, w którym modelu wyglądasz najlepiej i jak określić swoją sylwetkę, najlepiej zdecydować się na spódnice o klasycznym kroju – pasować ona będzie zarówno paniom szczupłym, jak i nieco okrąglejszym.

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

badanie cx

Badania nad Post Purchase Experience w polskim e-commerce – nowy trend, który zmieni oblicze branży

To oczywiste, że w dzisiejszych czasach większość zakupów dokonywana jest przez internet. Koszyki zakupowe zawierają niemal wszystko: od kosmetyków, elektronikę, ubrania, po artykuły chemiczne, a nawet spożywcze. Jest to łatwy i szybki sposób na zaspokojenie potrzeb konsumenckich. Szczególnie czas pandemii mocno ten trend przyśpieszył, a e-sklepy mocno podchwyciły modę na zakupy online. Jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy.