PIANKA DO MYCIA TWARZY + recenzja redaktor naczelnej

OPAKOWANIE

Bardzo ładne opakowanie. Ładne, schludne, fioletowe z mieniącymi się dodatkami. Od razu przyciąga wzrok. Dzięki temu, że jest półtransparentne, widzimy poziom zużycia produktu. Na uwagę zasługuje fakt, że zostało wyprodukowane z recyklingowanego materiału.

SKŁAD

Pianka została stworzona wyłącznie z wegańskich składników. Ma wiele tych pielęgnacyjnych, które poprawiają wygląd naszej cery.

DZIAŁANIE

Bardzo dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i resztek makijażu. Po zastosowaniu cera sprawia wrażenie czystej, sprężystej, nawilżonej, odświeżonej i rozświetlonej. Nie podrażnia. Ma bardzo przyjemny zapach i jest niezwykle delikatna. Bardzo dobra konsystencja sprawia, że pianka jest wręcz niewyczuwalna na twarzy. Co istotne, nie szczypie w oczy. Jest przeznaczona do każdego rodzaju cery. Po systematycznym stosowaniu mamy wrażenie, że skóra stała się milsza w dotyku i bardziej gładka.

WYDAJNOŚĆ

Produkt bardzo wydajny – jedna pompka równa się jedno mycie twarzy. Spokojnie wystarczy na około trzy miesiące codziennego używania. Piankę warto na stałe włączyć ją do pielęgnacyjnego menu.

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.