Mobilne aplikacje płatnicze rynku Financial Technology. Provema – recenzja

Błyskawiczny rozwój technologiczny start up’ów z sektora FinTech obrazuje w jakim kierunku zmierza nowy świat finansów. Multizadaniowe aplikacje, szybie płatności i elektroniczny pieniądz. Takie są preferencje Polaków, którzy z łatwością operują w nowych aplikacjach. Jednym z powodów korzystania z finansowych innowacji to szeroki wachlarz funkcjonalności, możliwe oszczędzanie i ekspresowe przelewy.

Rynek aplikacji mobilnych mógłby wydawać się już mało zaskakujący i dosyć mocno powtarzający. Podobne trendy i mało nowości. Mimo tego kolejna firma zdecydowała się na debiut mobilnej aplikacji płatniczej i jak się okazuje, Provema cieszy się sporym zainteresowaniem. Sprawdźmy dlaczego.

Zakładam, że większość z Was nie słyszała o tej aplikacji, jednakże cieszy się coraz większą popularnością. Spowodowane jest to nie tylko bezpłatnym prowadzeniem konta, szybkim, darmowym przelewom do użytkowników aplikacji, ale też jednym z największych zwrotów w programie cash back.

Co to jest Provema?

Provema wywodzi się z rynku fintech i specjalizuje się w rozwiązaniach finansowo technologicznych. Koncepcja firmy jest banalna: dajemy użytkownikom aplikacje mobilną z możliwością prostego założenia konta. I tak Provema zrobiła.

Rejestracja

Aplikacja dostępna jest zarówno w sklepie play jak i app store. Po ściągnięciu aplikacji wita nas ekran startowy prowadzący do ekranu logowania (oraz rejestracji dla nowych użytkowników). Następnie na wpisany numer telefonu zostaje wysłany kod sms i przechodzimy do wpisania danych osobowych.

Po wpisaniu danych i ustaleniu pinu pozostaje weryfikacja konta umożliwiająca pełne korzystanie z funkcjonalności. Weryfikacja przeprowadzana jest dzięki iDenfy – robimy zdjęcie awersu i rewersu dowodu oraz swojej twarzy (selfie). Po pozytywnej weryfikacji zostają odblokowane wszystkie sekcje.

Moje konto

W zakładce moje konto widzimy automatycznie wygenerowany numer rachunku do obsługi naszego konta. Transakcje obsługiwane są do kwoty 8000 zł. Naturalnie możliwe jest wykonywanie przelewów i płatności. Przelewy między użytkownikami aplikacji realizowane są natychmiastwo bez opłat.

Cashback

Na chwilę obecną wdrożonych w program jest ponad 300 sklepów. Działa to tak: robię zakupy np. w douglas przez aplikację Provema i na moje konto wraca 10% zwrotu za dokonane zakupy. Do kwoty 100 zł zwrot jest błyskawiczny.

Zrzutka

Możliwe jest założenie dowolnej zrzutki. Zostaje wygenerowany link np na urodziny. Wysyłamy go znajomym i oni mogą wpłacić na cel, ale nie musza mieć aplikacji. Płatność dokonywana jest za pomocą dotpay 😉

Polecaj, zarabiaj

Po zarejestrowaniu się w sekcji polecaj, zarabiaj możliwe jest wygenerowanie linku i i wysłanie znajomym. Jeżeli oni się poprawnie zarejestrują to na moje konto wpływa 10 zł i na konto osoby, która się zarejestrowała. Nie ma limitu poleceń.

Darowizna

Możemy dokonać darowizny na dowolnie wybraną fundację. Provema nie pobiera opłat i prowizji.

Pożyczka

W aplikacji dostępne jest również opcja skorzystania z finansowania do 1800 zł w 4 ratach. Za kilka dni w Provema dostępna będzie też opcja moja karta. Oznacza to, że aplikacja będzie jeszcze bardziej funkcjonalna. Można powiedzieć, że jest to bardzo dobra alternatywa dla procesu bankowego, ale zdecydowanie mniej skomplikowana. Jak widać aplikacja jest multizadaniowa i nie ogranicza się do podstawowych możliwości.

Linki: www.provema.com
Link app store: https://apps.apple.com/pl/app/provema/id1491446553
Link google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.provema.walletmobiapp1

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.