Dzień Pandy – finał akcji “Pokaż #sercenadłoni”

Fala serduszek na dłoniach powoli zalewa polski internet. Do akcji dołączają kolejne osoby, a wśród nich m. in. Jurek Owsiak, czy prezydenci Miasta Poznań. To druga edycja akcji “Pokaż #sercenadłoni” Fundacji Panda Team im. Michałka Tarachowicza. Jej celem jest wsparcie i zwrócenie uwagi na rodziców w żałobie po stracie dziecka. Dziś, 16. marca, w Dniu Pandy – finał akcji.

Nasza Panda z logo ma na swojej łapce serce – mówi Filip Tarachowicz, Prezes Fundacji Panda Team – Zapraszamy wszystkich, szczególnie dziś w Dniu Pandy, do malowania właśnie takich serduszek na dłoniach, a następnie do zamieszczania ich w mediach społecznościowych. W naszą akcję już włączyło się kilkadziesiąt osób, m.in. Jurek Owsiak, który sam zrobił sobie zdjęcie z serduszkiem WOŚPowym na swojej dłoni. Przy okazji akcji zbieramy środki na otwarcie kolejnych grup i kręgów wsparcia oraz na inne formy pomocowe dla osieroconych rodziców.

Finał akcji jest dziś, w symbolicznym Dniu Pandy, który jest świętem Fundacji Panda Team. Nie jest to jednak ostatni dzień akcji. Będzie ona trwała dopóki cel nie zostanie osiągnięty. Fundacja chce zebrać 30 tysięcy złotych na wsparcie rodziców, którzy stracili dzieci.

Dołączenie do akcji jest bardzo proste. Wystarczy:

  1. wstawić w swoich mediach społecznościowych zdjęcie dłoni z narysowanym serduszkiem
  2. dodać w opisie #sercenadłoni, informację o akcji z linkiem do zbiórki. Można też oznaczyć inne osoby i zachęcić je do akcji.
  3. wesprzeć zbiórkę na portalu Siepomaga – https://www.siepomaga.pl/panda-sercenadloni 

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w akcji #sercenadłoni i do dołączenia do Panda Teamu.

O Fundacji:

Założyciele Fundacji i zarazem jej Zarząd, sami doświadczyli choroby swojego syna Michała, który cierpiał na nowotwór mózgu, a który odszedł 2 października 2021 roku. Od samego początku choroby Michała otrzymywali wsparcie wielu ludzi wokół siebie. Powstał swego rodzaju ruch i grupa o nazwie “Panda Team” – ponieważ Michał bardzo lubił pandy i miał ich całą kolekcję. Stąd wzięła się nazwa. Można powiedzieć, że idea Fundacji narodziła się dużo wcześniej, niż powstała decyzja o jej założeniu.

 

Choroba i śmierć Michała wprowadziła nas do świata onkologii, który znaliśmy wcześniej tylko z internetowych zbiórek charytatywnych. – mówi Filip Tarachowicz, Prezes Zarządu Fundacji – Po jego odejściu zauważyliśmy pewną lukę w systemie, jaką jest objęcie opieką nie tylko chorych pacjentów i ich rodziców, ale także rodzeństwa dzieci onkologicznych i dzieci, których rodzice chorują oraz tych, których bliscy odeszli. Widzimy, że brakuje wsparcia psychologicznego, dedykowanych warsztatów, zajęć, wyjazdów, które pomogłyby im poczuć się ważnymi, a rodzicom dałyby poczucie zaopiekowania się ich dziećmi. Dlatego powstała Fundacja Panda Team, aby załatać tę lukę i pomóc oswajać onkorzeczywistość rodzin w Polsce. 

Mimo nieopisanego bólu, tęsknoty, poczucia pustki i niesprawiedliwości Paulina i Filip Tarachowiczowie są przekonani, że zbyt wczesne odejście synka jest początkiem wielkiego dzieła pomocy rodzinom, które walczą z nowotworami wieku dziecięcego. 15 października 2021 notarialnie została zatwierdzona Fundacja Panda Team im. Michałka Tarachowicza, a 3 grudnia tego samego roku został jej nadany numer KRS.

 

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

badanie cx

Badania nad Post Purchase Experience w polskim e-commerce – nowy trend, który zmieni oblicze branży

To oczywiste, że w dzisiejszych czasach większość zakupów dokonywana jest przez internet. Koszyki zakupowe zawierają niemal wszystko: od kosmetyków, elektronikę, ubrania, po artykuły chemiczne, a nawet spożywcze. Jest to łatwy i szybki sposób na zaspokojenie potrzeb konsumenckich. Szczególnie czas pandemii mocno ten trend przyśpieszył, a e-sklepy mocno podchwyciły modę na zakupy online. Jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy.