Kreska na powiece – jak wykonać idealną

Kreska na powiece to dla wielu makijażowy must have. Niektóre kobiety nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez niej, a inne skrycie o niej marzą, ale nie umieją jej wykonać tak, aby wyglądała idealnie. Kreskę można nosić na co dzień albo na bardziej wyjątkowe okazje. Wydaje Ci się, że w kresce nie wyglądasz dobrze albo źle ją rysujesz?

Nieprawda! Do każdego kształtu twarzy można dobrać taką kreskę, abyś czuła się zjawiskowo. Skorzystaj z naszych porad, a sama się przekonasz. Nie ma żadnych przeciwwskazań do wykonywania kreski, chociaż często można usłyszeć, że opadająca powieka ją wyklucza. Jeśli będzie dobrze namalowana to z pewnością będzie wyglądać pięknie na każdej powiece.

Jaka kreska najlepsza?

Kreska może być krótka albo mocno wydłużona, delikatna albo mocno podkreślona, wszystko w zależności od tego, w czym czujesz się dobrze. Standardową kreskę można łatwo zmienić, końcówka wyciągnięta do góry optycznie powiększy oko, a całkowicie proste i wydłużone zakończenie nada oku zmysłowości i tajemniczości, uzyskamy wtedy bardziej „koci” kształt.

Tego nie rób

Zaczynając malować kreskę musisz pamiętać, aby nie naciągać skóry, ponieważ narysowana linia będzie nierówna i mało estetyczna. Rysując kreskę nie rób łuku, postaraj się, aby linia była równa, a dopiero końcówkę skieruj lekko w górę lub dół. Idealna kreska powinna wyglądać, jak przedłużenie dolnej powieki.

Malując się nie patrz w bok, ponieważ nie uzyskasz odpowiedniej symetrii. Skup się na oku i postaraj się patrzeć prosto przed siebie. Uzyskanie idealnej kreski z pewnością ułatwi odpowiedni kosmetyk. Wybierz taki, który odpowiada ci najbardziej pod kątem konsystencji oraz łatwości aplikacji. Metodą prób i błędów wykonasz piękną kreskę, która doda ci pewności siebie. Powodzenia!

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.