Miej realny wpływ na tematy podczas Interaktywnej Konferencji Online!

Przygotowania do III Interaktywnej Konferencji Online nabierają rozpędu! Nagrywane są już pierwsze wywiady i prelekcje. Mamy już część zadeklarowanych prelegentek i prelegentów. Swoją wiedzą na temat Promocji Produktu Online podzielą się z Wami m.in. Ania Skura,
Eliza Strzelecka-Wydrych, Agata Koman, Kasia Wilk, Maja Strzelecka czy Bartek Popiel!

Chcesz wiedzieć kto jeszcze w trakcie Konferencji opowie o Content Marketingu, Social Mediach i Sprzedaży? Wejdź na stronę konferencji! Kliknij tutaj: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Czym jest III Interaktywna Konferencja Online?

III Interaktywna Konferencja Online odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2023 r. Jej motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszone zostaną tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają, mają dopiero w planach prowadzenie biznesu online, jak i dla tych, którzy działają już od jakiegoś czasu i chcą w swojej działalności rozwinąć skrzydła, wypłynąć na szersze wody.

Konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Część prelegentek i prelegentów została już wybrana. Ale to jeszcze nie wszystkie osoby! W tej edycji zgłosiło sie prawie 200 osób na wystąpienie w czasie konferencji. Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji, powinny mieć również wpływ na to, kto podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dlatego organizatorka Ola Gościniak zorganizowała konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Chcesz, aby konkretna osoba wypowiedziała się na temat Promocji Produktu Online? Koniecznie zagłosuj na nią w konkursie, który trwa od 13-20 kwietnia 2023. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie oraz szczegóły samego konkursu znajdziesz tutaj:
https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Zasady głosowania

  1. Głosowanie trwa w dniach 13-20 kwietnia 2023 (od 00:00 do 23:59).
  2. W tym okresie można oddać tylko 1 głos na 1 osobę z 1 urządzenia.
  3. Dnia 25 kwietnia 2023 ogłosimy listę osób, które wystąpią na III Interaktywnej Konferencji Online o Promocji Produktów Online.
  4. Po zamknięciu głosowania, wszystkie powielone głosy będą sprawdzone i usuwane.

Zagłosuj na osobę, którą darzysz zaufaniem. Zagłosuj na osobę, której wystąpienia przemawiają do Ciebie i motywują do dalszego działania. Zagłosuj na osobę, którą uważasz, że swoją działalnością na to zapracowała. Głosowanie odbywa się tutaj: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/glosowanie

Materiał prasowy

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

badanie cx

Badania nad Post Purchase Experience w polskim e-commerce – nowy trend, który zmieni oblicze branży

To oczywiste, że w dzisiejszych czasach większość zakupów dokonywana jest przez internet. Koszyki zakupowe zawierają niemal wszystko: od kosmetyków, elektronikę, ubrania, po artykuły chemiczne, a nawet spożywcze. Jest to łatwy i szybki sposób na zaspokojenie potrzeb konsumenckich. Szczególnie czas pandemii mocno ten trend przyśpieszył, a e-sklepy mocno podchwyciły modę na zakupy online. Jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy.