MEDORA &  SŁAWOMIR ŁOSOWSKI – KOMBI for UKRAINE

Sztuka, moda, odzież medyczna to wyjątkowy projekt który łączy różne branże w jednym celu – pomoc poszkodowanym w wojnie na Ukrainie.

Polski producent odzieży medycznej – MEDORA we współpracy ze znanym muzykiem Sławomirem Łosowskim, autorem przeboju „Słodkiego miłego życia”, liderem grupy KOMBI oraz autorem rysunków „GRA-FIKA” przygotowali specjalnie na to wydarzenie, jakim są 28. Międzynarodowe Targi Stomatologiczne – KRAKDENT, projekt wyjątkowych bluz medycznych.

Podczas targów będzie prowadzona sprzedaż tych bluz, a środki z tej sprzedaży kolekcji MEDORA x SŁAWOMIR ŁOSOWSKI zostaną przekazane na pomoc Ukrainie.

Z każdego zakupionego kompletu medycznego z wyhaftowaną „GRA-FIKĄ” 100 zł trafi na konto w Polskiej Akcji Humanitarnej na wsparcie dla Ukrainy. Dodatkowo całość z każdej zakupionej podczas wystawy „GRA-FIKI” Sławomira Łosowskiego, również zasili tę samą zbiórkę.

Sławomir Łosowski, udostępnił „GRA-FIKI” do haftów na ubraniach medycznych oraz „GRA-FIKI”, które będą dostępne do zakupu na wystawie pro publico bono, w związku z czym nie pobiera z tego tytułu żadnego wynagrodzenia.

To wspaniały gest ze strony artysty, za który serdecznie dziękujemy – bez uprzejmości Pana Sławomira ta akcja nie miałaby miejsca.

Wystawa dostępna będzie przez cały czas trwania targów w kawiarni w hali „Wisła”. Ponadto w dniu 08.04 2022 r. (piątek) w godzinach 10-16 będzie możliwe spotkanie z autorem „GRA-FIK” Sławomirem Łosowskim.

Wierzymy, że siła leży we wspólnocie, dzięki której uda się nam wesprzeć ludzi, którzy dziś tej pomocy bardzo potrzebują. Serdecznie zapraszamy do wsparcia naszego projektu!

#razemmozemywiecej

O marce:

Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu 2021 roku.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/

oraz   https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl

Udostępnij

Facebook
Być może zainteresują Cię...
Warto przeczytać

Najbardziej popularne

konferencja girlboss

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss!

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.